به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله فرحزاد طی سخنانی در شام مبعث در شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت گفت: طبق روایت نزدیکترین افراد به رسول خدا در روز قیامت کسانی هستند که در دنیا به ذکر شریف صلوات اهتمام ویژه دارند.

وی افزود: در روز مبعث بزرگترین جلوه عالم هستی از سوی خداوند به انسان ها مبعوث و معرفی  شده است که وجود مقدس نبی گرامی اسلام، اعظم جلوه ها و شاهکار عظیم خداوند در عالم خلقت و هستی است.

سخنران حرم بانوی کرامت خاطر نشان کرد: تمامی صفاتی که نشان برتری خداوند را دارد در وجود نبی گرامی اسلامی جلوه گر شده چرا که پیامبر اسلام واسطه تمام فیض الهی میان آسمان و زمین و برگزیده خداوند است.

فرحزاد تاکید کرد: پرچم داری توحید درعالم هستی از سوی خداوند بر عهده نبی گرامی اسلام گذاشته شده است.

وی یادآور شد: پیامبر اسلام درس نخوانده است اما آثار معنوی و قدرتی که در عالم هستی به وجود آورده  و میلیاردها انسان را پیرو خود ساخته ناشی از قدرت الهی پیامبراست.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: شفاعت عظیم درروز قیامت مختص نبی گرامی اسلام است و حساب پیامبر اسلام از تمامی انبیاء الهی جداست و درجه و مقام عظیمی که خداوند به نبی گرامی اسلام عطا نموده است قابل قیاس با دیگر انبیاء نیست.

وی در ادامه گفت: پیامبراسلام تنها پیامبری است که به معراج رفته اند و درجات و مقامات عظیمی که از سوی خداوند به نبی گرامی اسلام عطا شده به هیچ پیامبردیگری عطا نشده است.

فرحزاد تاکید کرد: بعثت مقدمه غدیر و غدیر مقدمه ظهور است و پیامبر اسلام برای گسترش توحید ،اخلاق و ولایت در عالم هستی مبعوث شده است.