به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی در بازدید از آسایشگاه سالمندان و معلولان استان قم که عصر روز گذشته انجام شد، اظهار کرد: خیرانی که در این مسیر خدمت می کنند به این وسیله هم شکر نعمت سلامتی خودشان را بجا می آورند و هم به وظیفه انسانی و اسلامی خود عمل می‌کنند.

وی فراهم شدن موقعیتی برای خدمت به سالمندان و معلولان را از الطاف خداوند به برخی خیران دانست و افزود: من از همه کسانی که خدمتگزار سالمندان و معلولان هستند و نظافت، تغذیه و پذیرایی معلولان و سالمندان را انجام می دهند تشکر ویژه دارم و یاد آوری می کنم که این جهان صاحب دارد و صاحب آن هم خدا است و خدا اجرشان را یقینا خواهد داد.

امام جمعه قم با تأکید بر اینکه مردم در قبال سالمندان و معلولان جامعه مسئولیت دارند، گفت: خیران بدانند که خدمت به سالمندان و معلولان هم برای دنیا و هم آخرتشان باعث عاقبت بخیری و رضایت خدا است بنابراین توصیه می کنم که همه در این امر خیر شرکت کنند و آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها هم به وظیفه خودش در این زمینه عمل می‌کند.

وی افزود: مدیران استان که خداوند توفیق خدمت در این نظام را به آنها داده است زکات مدیریت و مسئولیتشان این است که به امور این عزیزان برسند و به حد مقدور کمک کنند تا مشکلات این قشر مستضعف حل شود.

سعیدی تصریح کرد: جاهایی مثل کمیته امداد خدمت رسانی که می کنند امید دارند مددجویان بتوانند مستقل شوند و خدماتی را داشته باشند ولی این افراد هیچ بازدهی ندارند بنابراین بیشتر مستحق کمک هستند.

وی در این بازدید از فاطمه پورمحمدی مدیرعامل مؤسسه خیریه انوارآفتاب کوثر تقدیر و تشکر ویژه کرد که در این مسیر به خدمت رسانی مشغول است.