به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار سردار باقرزاده از فرماندهان سپاه که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد با اشاره به مقابله حضرت موسی (ع) با فرعون و امداد الهی به حضرت موسی(ع) اظهار کرد: وقتی قوم بنی اسرائیل با اطاعت از حضرت موسی(ع) کنار رود نیل رسیدند و فرعونیان را پشت سر خود دیدند شروع به گلایه کردند ولی حضرت موسی شک نداشتند که خداوند راه حلی را پیش روی آنها می گذارد.

وی با بیان اینکه برخی راه حل ها با چشم ظاهر دیده نمی شوند و نیاز به چشم باطن دارند، گفت: شهید سلیمانی از افرادی بود که چشم باطن داشت و در برخی موارد شاید خود حاج قاسم عقبه امور را نمی دید ولی چون مقام معظم رهبری دستور می دادند یقین داشت و عمل می کرد.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه خداوند حضرت موسی(ع) و بنی اسرائیل را نجات داد و فرعون را مایه عبرت تاریخ گردانید، افزود: خداوند لطفش را در حق بنی اسرائیل تمام کرد ولی استمرار لطف خدا به نحوه کار و رفتار ما بستگی دارد و تا هر وقت دنبال پیامبر خدا، اهل بیت(ع) و ولی فقیه باشیم نعمت های خدا و امدادهای غیبی برای ما خواهد بود.

وی با اشاره به ماجرای طبس و امداد الهی به این نظام و انقلاب اظهار کرد: در دفاع مقدس هم ما چیزی نداشتیم و با دست خالی از کشور دفاع کردیم همانطور که در جنگ ۳۳ روزه هم چیزی نداشتند ولی امداد غیبی خداوند با توسل به حضرت زهرا سلام الله علیها پیروزی ما را رقم زد.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه بنی اسرائیل بر عهد خود با حضرت موسی(ع) نماندند و خداوندی که آنها را بر همه عالم فضیلت داده بود مهر ذلت را بر پیشانی آنها زد، گفت: ما هم تا وقتی که بر عهد و پیمانی که با امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بسته ایم بمانیم این امدادها را خواهیم دید.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت تصریح کرد: نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افراد با اخلاصی هستند که برای انقلاب و نظام حاضرند از خودشان بگذرند و به خاطر این روحیات است که خدا این نهضت را حفظ کرده است.