به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام محمد باقر مشکاتی در گفت‌وگویی اظهار کرد: موزه آستان مقدس فاطمی با افزایش دو ساعته ساعات بازدید، همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر به صورت یکسره باز بوده و میزبان زائران و گردشگران ایرانی و غیرایرانی خواهد بود.

وی با بیان اینکه موزه فاطمی در ایام نیمه شعبان تا نیم ساعت به اذان مغرب پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود، گفت: در ایام نوروز نیز خدمات‌رسانی به بازدیدکنندگان موزه فاطمی به مدت ۱۰ ساعت از ۸ صبح تا نیم ساعت مانده به اذان مغرب به افق شهر مقدس قم، برقرار خواهد بود.

رئیس اداره موزه فاطمی تصریح کرد: علاقه مندان به بازدید از موزه فاطمی برای تهیه بلیط نیازی به حضور در موزه ندارند و می توانند با تهیه بلیط مجازی از سامانه قم تیکت از موزه فاطمی بازدید کنند.

مشکاتی با اشاره به اینکه هر بلیت تا سه ماه اعتبار خواهد داشت، اضافه کرد: علاقه‌مندان برای بازدید از موزه فاطمی می توانند در ساعات اعلام شده به میدان آستانه، جنب درب یک حرم مطهر بانوی کرامت مراجعه کنند.

وی خاطرنشان ساخت: کانال موزه فاطمی به آدرس haramqom_museum@ در پیام رسان ایتا و اینستاگرام برای معرفی آثار و ارائه محتواهای مختلف در معرض دید علاقه مندان قرار دارد.