به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، آیت الله سیدمحمد سعیدی در پیامی ضمن گرامی‌داشت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) مراتب قدردانی خود را از زحمات شبانه روزی این عزیزان در راستای عزت، سربلندی و پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف، مومن و انقلابی ایران اسلامی اعلام کرد.

متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

بَقِيَّةُ اللَّهِ خَيْرٌ لَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ(هود ۷۳)

ایام میلاد منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و هفته گرامی‌داشت سربازان گمنام آن حضرت را به همه مجاهدان، مبارزان و سنگرنشینان ثبات و امنیت کشور تبریک و تهنیت می‌گویم.

مجموعه مومن، مجاهد، دلسوز و متعهد نیروی انسانی وزارت اطلاعات، مدال افتخار سربازی گمنام امام زمان(عج) را به شایستگی از بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی دریافت کرده و امروز نیز به خاطر مجاهدت‌های خاموش و خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار جهانی، صهیونیست جنایتکار و مزدوران آنان در داخل و خارج کشور، چشم بینا و بیدار نظام اسلامی بوده و مورد اعتماد رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی حضرت  آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است.

اینجانب در کنار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ضمن گرامی‌داشت این ایام، مراتب قدردانی خود را از زحمات شبانه روزی این عزیزان اعلام و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف، مومن و انقلابی ایران اسلامی عزت، سربلندی و پیروزی در همه جبهه‌ها و عرصه‌ها را از درگاه الهی مسئلت دارم.

سید محمد سعیدی

تولیت آستان مقدس قم