به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام حسین زاده در گفت و گویی اظهار کرد: نوبت گیری اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت اینترنتی شده است و از این پس امکان ثبت نام به صورت حضوری وجود ندارد.

وی افزود: علاقه مندان برای استفاده از اتاق عقد حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی fatemi.amfm.ir/wed فرایند ثبت نام را انجام دهند و یا با مراجعه به پرتال جامع آستان مقدس فاطمه معصومه سلام الله علیها در بخش پرتابل ها بر روی گزینه پیوند آسمانی کلیک کرده و مراحل ثبت نام اتاق عقد را دنبال کنند.

مسئول اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت گفت: برای ثبت نام اتاق عقد حرم مدارکی از جمله تصویر برگه جواب آزمایشگاه، تصویر فرم تکمیل شده رزرو نوبت که در سایت قابل دانلود است و همچنین می‌توانند با مراجعه به یکی از دفاتر ازدواج فرم مذکور را تهیه کنند، تصویر صفحه دوم شناسنامه زوجین و تصویر طلاق نامه یا گواهی فوت همسر در صورت ازدواج دوم عروس ضروری است.

وی افزود: هزینه استفاده از اتاق عقد حرم حضرت معصومه سلام الله علیها ۱۰۰ هزار تومان است که به صورت آنلاین در زمان ثبت نام قابل پرداخت است و در صورت درخواست عاقد حق الزحمه عاقد ۵۰ هزار تومان است که به صورت نقدی در زمان عقد باید پرداخت شود.

حسین زاده ادامه داد: شرایط استفاده از اتاق عقد حرم مطهر عبارت از حضور به‌موقع و خروج بهنگام، همراه داشتن حداکثر ۱۰ نفر به غیر از زوجین، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی، ممنوعیت ورود افراد با علایم سرماخوردگی و عدم پذیرایی از مهمانان و زائران است.

وی گفت: ظرفیت اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت دو اتاق است و در صورت خالی بودن ظرفیت امکان رزرو نوبت تا ده روز را دارد و پس از تکمیل اطلاعات در سامانه ثبت نام اتاق عقد پیامکی از شماره ۳۰۰۰۱۱۲۲ مبنی بر ثبت و رزرو زمان عقد برای متقاضی ارسال خواهد شد.