به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام والمسلمین عبدی در گفت وگویی اظهار کرد: حدود هزار و ۱۰۰ خادم حرم مطهر حضرت معصومه در مراسم تحویل سال ۱۴۰۱ در حر مطهر به زائران و مجاوران خدمت رسانی خواهند داشت.

وی با اشاره به جایگاه درنظر گرفته شده برای زائران حرم مطهر بانوی کرامت در مراسم تحویل سال ۱۴۰۱ گفت: شبستان امام خمینی(ره)، صحن مسجد اعظم و شبستان اول مسجد اعظم و صحن امام‌هادی‌علیه‌السلام ویژه برادران و بالکن‌های شرقی و غربی شبستان امام خمینی(ره)، شبستان نجمه خاتون سلام‌الله‌علیها، صحن صاحب الزمان(عج) و صحن امام‌رضاعلیه‌السلام ویژه خواهران خواهد بود.

مدیر آستان مقدس بانوی کرامت افزود: صحن جوادالائمه علیه‌السلام، صحن پیامبر اعظم(ص) و میدان آستانه نیز خانوادگی خواهد بود.

وی ادامه داد: تمامی کفشداری‌ها از بعد از نماز ظهر تا بعد از نماز مغرب غیرفعال است و نیروهای هلال احمر و بهداشت و درمان حرم مطهر نیز در این مراسم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی کمک خواهند کرد.

عبدی با اشاره به حضور قابل توجه نیروهای خدماتی از جمله شهرداری مطرح کرد: نیروهای امنیتی، انتظامی و آتش‌نشانی هم در این مراسم حضور دارند تا امنیت مراسم را ارتقا دهند.

وی با اشاره به اینکه نماز مغرب و عشا به امامت آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس اقامه خواهد شد، مطرح کرد: از شهروندان و زائران می‌خواهیم که با خادمان حرم بیش از پیش همکاری داشته و در برگزاری مراسمی با شکوه مشارکت کنند.