به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام والمسلمین علی اشرف عبدی در گفت و گویی در رابطه با وضعیت اسکان زائران در حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: زائرسرای کوثر واقع در صحن جواد الائمه علیه السلام حرم مطهر از شب ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ هر شب با ظرفیت ۴۰۰ نفر به زائران خدمات اسکان ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به حجم زیاد زائران حرم بانوی کرامت در ایام نوروز  گفت: از ۲۷ اسفند ماه با توجه به مراجعه زیاد افراد برای اسکان شب در حرم مطهر، شبستان نجمه خاتون با ظرفیت حدودی هزار تا هزار و ۲۰۰ نفر به این امر اختصاص یافته است و همچنین با افزایش تقاضا، بالکن غربی شبستان امام خمینی(ره) نیز در شب های گذشته در اختیار زائران قرار گرفته است.

مدیر حرم مطهر بانوی کرامت افزود: پذیرش اسکان در داخل حرم مطهر از ساعت ۱۱ شب آغاز می‌شود و تا اذان صبح زائران می توانند از فضاهای تدارک دیده شده در داخل حرم مطهر برای استراحت استفاده کنند.

وی ادامه داد: ستاد اسکان زائران استان قم هم برای راحتی زائران دو دفتر در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها دایر کرده است تا برای اسکان زائران هماهنگی‌های لازم انجام ‌شود و زائران برای اسکان به مکان‌های تدارک دیده شده در سطح شهر هدایت شوند.

عبدی گفت: زائران می‌توانند برای ثبت نام و هماهنگی اسکان خارج از حرم مطهر نیز به دفاتر ستاد اسکان استان قم در حرم مطهر که در حجره ۳۵ صحن امام رضا علیه السلام و دفتر خدمات زائر واقع در صحن جواد الائمه علیه السلام مستقر است مراجعه کنند.

وی افزود: شماره تلفن ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۸۵ برای پذیرش خواهران و شماره تماس ۰۲۵۳۷۱۷۵۸۲۲ برای پذیرش آقایان درنظر گرفته شده است که در ساعات محدودی از روز پاسخگو است و شماره تماس ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۸۳ نیز پاسخگوی سئوالات است.