به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، کمال ثریااردکانی در گفت و گویی از برگزاری ویژه برنامه های معارفی برای نوجوانان دختر و پسر اردو زبان در شب های ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی با بیان اینکه این ویژه برنامه هر شب از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در قالب آموزش قرآن، احکام و عقاید و قصه های قرآنی دنبال می شود افزود: حدود ۲۰۰ نوجوان دختر و پسر اردو زبان در این دوره نام نویسی کرده اند که پس از اتمام دوره و شرکت در آزمون به آن‌ها گواهی پایان دوره اعطا می شود.

رئیس اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: این دوره آموزشی با حضور اساتید اردو زبان از کشور پاکستان برگزار می شود و نوجوانانی از کشورهای پاکستان، هند و بنگلاش در این دوره حضور دارند.

وی با بیان اینکه این ویژه برنامه برای دختران در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها و برای نوجوانان پسر در رواق کودک  در شبستان نجمه خاتون(س) برگزار می شود گفت: این دوره هر شب تا پایان ماه مبرک رمضان ادامه دارد و نوجوانان اردو زبان می‌توانند در این ویژه برنامه شرکت کنند.

ثریااردکانی افزود: علاوه بر برنامه های آموزشی معارفی در مناسبت های تولد و وفات اهل بیت و شب‌های قدر نیز برنامه های جشن و عزاداری به زبان اردو برگزار می شود.