به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، سیدمرتضی موسویان در گفت‌وگویی اظهار کرد: برنامه های ترتیل خوانی و معارفی حرم مطهر بانوی کرامت در ماه مبارک رمضان از شبکه های مختلف تلوزیونی، رادیویی و ماهواره ای پخش می شود.

وی گفت: برنامه ترتیل خوانی نوجوانان حرم مطهر بانوی کرامت که هر روز ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها  برگزار می شود به صورت زنده از شبکه استانی نور پخش می شود. این مراسم ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه هدهد و روز بعد ساعت ۳:۳۰ بامداد از شبکه امید پخش می گردد.

رئیس اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: سخنرانی و تفسیر قرآن حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی نیز که هر روز بعد از نماز عصر در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود به صورت زنده از شبکه استانی نور پخش و روز بعد ساعت ۱۱ از شبکه سه سیما منعکس می شود.

وی افزود: همچنین آیین ترتیل خوانی عمومی که هر روز از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می شود به صورت زنده از شبکه های سه سیما و نور، رادیو معارف، رادیو قم و شبکه های ماهواره ای به روی آنتن می رود.

موسویان بیان کرد: از دیگر برنامه های حرم مطهر در رسانه ها ویژه برنامه ماه رمضان است که ساعت ۲۲ به صورت زنده از رادیو قم و ساعت ۲۲:۳۰ به صورت زنده از شبکه ماهواره ای هدایت پخش می شود.

وی گفت: ویژه برنامه مناجات شبانگاهی نیز با پخش سخنرانی معارفی و مناجات خوانی مهدی سلحشور هر شب به صورت زنده از ساعت ۲۳:۳۰ در شبکه استانی نور و ۱۵ دقیقه بامداد از شبکه یک سیما پخش می شود.

رئیس اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: این مراسم معنوی همچنین ۵۰ دقیقه بامداد از رادیو معارف و ساعت ۲ بامداد از رادیو قم پخش می شود.

وی خاطرنشان ساخت: واحد فضای مجازی حرم مطهر نیز در ماه مبارک رمضان محتواهایی از قبیل عکس نوشته، کلیپ، موشن گرافیک، پادکست و … برگرفته از ادعیه مخصوص ماه مبارک رمضان را برای پخش در شبکه های اجتماعی آستان مقدس بانوی کرامت تولید می کند.