به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، به مناسبت فرارسیدن هشتم شوال، سالگرد تخریب قبور ائمه بقیع توسط وهابیان در حرم مطهر بانوی کرامت مراسم عزاداری و سوگواری برگزار شد.

این مراسم دوشنبه شب با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی و مداحی سیدعلی حسینی نژاد برگزار شد و در این مراسم شاخصه های تفکر وهابی مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین به این مناسبت صبح سه شنبه نیز مراسم سخنرانی و مداحی توسط حجت الاسلام علی سلیمانی و علی رئوفی برپا شد و بعد از نماز عصر نیز مجلس عزاداری توسط سیدعلی حسینی نژاد برپا شد.

عصر روز سه شنبه نیز از یک ساعت به اذان مغرب مجلس عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی عدالت و مداحی مجتبی خرسندی برگزار گردید و بعد از نماز عشا نیز حجت الاسلام والمسملین علیرضا پناهیان به بررسی موضوع جهاد تبیین در مقابله با انحرافات دینی پرداخت و در ادامه سید جواد میرجعفری مداحی کرد.

هشتم شوال سالروز تخریب قبور امام حسن مجتبی، امام سجاد، امام باقر و امام صادق علیهم السلام توسط آل سعود با فتوای علمای وهابی است که داغی بزرگ بر دلهای عاشقان اهل بیت(ع) گذاشته است و هر ساله این جنایت را محکوم می کنند.