به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، آیت الله سیدمحمد سعیدی در جشن بزرگ دختران آفتاب که در سالروز ولادت کریمه اهل بیت(س) و روز دختر در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، خطاب به دختران حاضر در این جشن بزرگ اظهار کرد: امروز روز شما دخترانی است که نتیجه انقلاب پر شکوه اسلامی هستید.

وی ادامه داد: شما دختران به برکت انقلاب اسلامی در جایگاه رفیعی قرار گرفتید ولی دشمنان نمی خواهند شما در این جایگاه باشید و تلاششان بر این است که دختران در جایگاه رفیع دختران تراز قرآن و عترت نباشند.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) افزود: دشمنان می خواهند دختران جامعه ما در جایگاهی باشند که آنها برای جامعه مبتذل خودشان تعیین کردند ولی به برکت انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و خون پاک شهیدان امروز شما در جایگاهی هستید و در جشنی حضور دارید که دشمن از این حضور شما ناخوشنود و وجود مقدس امام زمان(عج) و حضرت معصومه سلام الله علیها از این جایگاه شما خوشحالند.

وی با بیان اینکه دختران و پسران ما ثابت کردند که برای خدمت به انقلاب و اسلام آمادگی دارند، گفت: با اجرا و بازخوانی های سرود سلام فرمانده دیدیم که دختران و پسران عزیز ایران حضور گرم و پر معنایی پیدا کردند و به فرمانده حقیقی جهان و امام زمان خود سلام دادند و اظهار ارادت و آمادگی برای خدمت کردند.