به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، همزمان با دهه کرامت محافل پرشور انس با قرآن کریم به همت گروه قرآنی کریمه اهل بیت علیه‌السلام وابسته به مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت علیه‌السلام در مناطق مختلف شهر قم برگزار شد.

در آستانه ولادت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام محفل پرشور انس با قرآن به همت این گروه در مسجد المهدی بلوار امین برگزار شد.

همخوانی سوره هایی از قرآن، فراز خوانی توسط قاریان ممتاز، اجرای حفظ توسط حافظان برجسته قرآن کریم و مدح خوانی و مولودی خوانی مداحان نوجوان بخشی از برنامه‌های اجرا شده از سوی این گروه در نقاط مختلف شهر قم بود.

گروه قرآنی کریمه اهل بیت علیه السلام در ایام دهه کرامت در قالب طرح تلاوت اقدام به اجراهای متعدد در مساجد مختلف شهر قم کرده است.

لازم به ذکر است، ثبت نام رشته‌های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت علیه‌السلام ویژه خواهران و برادران در گروه‌های سنی مختلف از ۱۷ خرداد ماه آغاز شده و نوجوانان و جوانان برای ثبت نام دررشته های قرآنی و معارفی و همچنین رشته مداحی می‌توانند به سایت مرکز قرآن و حدیث مراجعه کنند و در این رشته‌ها و دوره ها ثبت نام کرده و با موفقیت در دوره ها، نوجوانان و جوانان پسر می‌توانند با عضویت در طرح تلاوت در نقاط مختلف استان قم و کشور برنامه‌های قرآنی و مداحی اجرا کنند.