به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، آیت الله سیدمحمد سعیدی در آغاز برگزاری کنگره ۶۰۹۰ شهید استان قم که در قالب دیدار با خانواده معظم شهیدان وکیلی انجام شد، در گفت‌وگویی اظهار کرد: به احترام خون پاک شهیدان که در راه اسلام و نظام ریخته شده است از خانواده معظم شهدای استان قم توسط مسئولان استانی بازدید به عمل می آید.

وی افزود:این دیدار ها هم احترامی است به این بزرگواران، هم تشکر و تقدیری است از زحمات خانواده شهدا و هم درس و پیامی است برای ما مردم که این شهدا جانشان را برای رضای خدا دادند تا اسلام و انقلاب بماند و مردم با انسجام و وحدت حول محور ولایت فقیه باشند.

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت ادامه داد: امیدواریم این کار با اخلاص برای تقویت روحیه ایثار، جهاد و شهادت در راه اسلام مؤثر باشد و از خدا بخواهیم این حرکت عظیم و حرکت های دیگر از این قبیل که از گذشته انجام شده و انجام خواهد شد را زمینه ساز ظهور امام زمان عجل الله فرجه الشریف قرار دهد.

گفتنی است مراسم آغاز این کنگره با حضور آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر بانوی کرامت، حجت الاسلام و المسلمین هنرمند مدیرکل بنیاد شهید استان قم و جمعی از اعضای کنگره در منزل شهیدان محمود، احمد و هادی وکیلی ناطق و شهیدان قدرت الله وعبدالرحیم گلستانی انجام شد و هم زمان ۲۷ دیدار از خانواده های شهدا توسط مسئولان استانی صورت گرفت.

لازم به ذکر است تا پایان شهریور ۱۴۰۱ حدود ۴ هزار دیدار از خانواده معظم شهدا انجام خواهد شد تا به مسائل و مشکلات آنها از نزدیک رسیدگی شود.