به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام مرتضی جعفری مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت در گفت و گویی به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان اظهار کرد: واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت در زمینه ادبیات کودک و نوجوان سه ویژه برنامه را تدارک دیده است که در طول سال اجرا می شود.

وی گفت: اولین برنامه ویژه ادبیات کودک که در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می شود قصه گویی و جمع خوانی کتاب در برنامه بچه های بهشت است که هر روز عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در قسمت زیرین بالکن غربی شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود و مورد استقبال کودکان قرار گرفته است.

مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: دومین برنامه نیز ویژه برنامه پاتوق کتاب است که در قالب برنامه یک فنجان نوجوانی در شبستان علامه مجلسی هر روز عصر ویژه نوجوانان برگزار می شود و در این ویژه برنامه کتاب های داستانی و رمان مذهبی به نوجوانان معرفی و به صورت جمعی قرائت می شود.

وی گفت: سومین برنامه نیز در فضای مجازی صورت می گیرد که هر شب یک قصه صوتی کودکانه از داستان های انبیا و دیگر داستان های کودکانه در کانال رواق کودک ( بچه های بهشت) در پیامرسان ایتا قرار داده می شود.