به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار سیدصولت مرتضوی معاون اجرای رئیس جمهور که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه برخی از کارها ظرف زمانی خاص خود را دارد، اظهار کرد: ماه ذی الحجه ماه انجام مناسک حج و ماهی است که واقعه غدیر در آن اتفاق افتاد که دین کامل و نعمت تمام شد و خداوند به اینکه اسلام دین مردم باشد رضایت داد بنابراین این ماه از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با بیان اینکه خداوند به کارهایی که در ظرف زمانی خاص خود انجام شود نگاه ویژه ای دارد، افزود: مسئولان به ویژه در دولت سیزدهم که مورد عنایت و امید مردم است باید شعارها و وعده‌هایی که می دهند را بر اساس امکانات، اختیارات و توانایی های‌شان بدهند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه این دولت نشان داده که قصدشان کار کردن و سامان دادن به نابسامانی‌ها است، افزود: قصد دولت سیزدهم این نیست که مشکلات را به نارسایی هایی که قبلا وجود داشته است موکول کنند.

وی با تأکید بر اینکه بسیاری از وعده‌ها قبلا داده شده ولی عملی نشده است، گفت: امیدواریم که پیگیری‌های دولت به نتیجه برسد و مردم صدق وعده و کلام را در رفتارهای این دولت ببینند.

سعیدی با اشاره به اینکه مسئولان باید هرجا عملی کردن وعده ای مقدور نبود با مردم در میان بگذارند، گفت: لا پوشانی در این دولت نیست و نباید باشد زیرا مردم محرم ترین افراد هستند و نباید اخبار و صحبت هایی را دیگران از رسانه های خود به مردم بگویندبلکه خود دولت باید با مردم در میان بگذارد.

وی با تأکید بر اینکه پیگیری مسئولان برای انجام وعده هایشان باید مستمر باشد گفت: مردم قم مردم صبوری هستند که در نهضت امام خمینی(ره) مقدم بودند ولی از خیلی از امکانات محروم هستند و باید این محرومیت ها برطرف شود اگر چه که دیگران هم کار کردند و ما قدردان زحمات آنها هم هستیم ولی باید در این دولت بیشتر به اولویت ها رسیدگی شود.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت افزود: قم حرم اهل بیت علیهم السلام است و باید همیشه کارهایی که انجام می شود با نگاه خدمت به اهل بیت علیهم السلام انجام شود از این رو مسئولان قم همیشه خود را مدیون اهل بیت علیهم السلام و به ویژه آستان مقدس بانوی کرامت می دانند.

وی با بیان اینکه همه ما به دعای خیر مردم احتیاج داریم، افزود: ما باید موانع را جدی ببینیم و آنها را جدی برطرف کنیم زیرا وقتی عزم و اراده باشد پیشرفت ها هم حاصل می شود.