به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، به مناسبت دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر خم نمایشگاه دیواره نگاره «دهه ولایت علوی؛ اکمال دین نبوی» در حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برپا شده است. 

این نمایشگاه در قالب ۱۲ عدد تابلو عکس نوشت از فضایل امیرالمؤمنین علیه السلام در آیات قرآن کریم و احادیث نبوی در صحن صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه برپا شده که برای مشاهده زوار حرم مطهر بانوی کرامت به نمایش در آمده است.

موضوعاتی از قبیل محتوای واقعه غدیر و تفویض ولایت جامعه به امیرالمؤمنین علیه السلام، محبت و نزدیکی امیرالمؤمنین علیه السلام به پیامبر صلوات الله علیه و آله، جانفشانی های امیرالمؤمنین علیه السلام برای اسلام، سفارش خداوند به پیامبر صلوات الله علیه و آله برای ابلاغ ولایت امیرالمؤمنین علیه السلام و موارد دیگری در این نمایشگاه عکس نوشته مورد توجه قرار گرفته است.

گفتنی است، این نمایشگاه از ۲۲ تیر ماه به همت واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت و با مشارکت سازمان اوقاف وامور خیریه برپا شده است و به مدت یک هفته برپا خواهد بود و زائران می‌توانند از این دیوار نگاره‌ها بازدید به عمل آورند.