آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (عليهاالسلام) در نظر دارد نسبت به واگذاری اجاره گلخانه از طريق مزایده به اشخاص حقیقی یا حقوقی اقدام نمايد. بنابراين از متقاضیان دعوت مي‌شود ضمن مد نظر قرار دادن شرايط و مشخصات عمومی و اختصاصی به شرح ذیل، قيمت پيشنهادی خود را ارائه نمايند.
الف . شرایط اختصاصی :
۱. مشخصات گلخانه به شرح جدول ذیل است:

۲. کلیه تجهیزات و وسایل نو و سالم است . کلیه هزینه های مورد نیاز اعم از سرمایه ای و یا جاری برای راه اندازی و یا ادامه فعالیت به عهده مستأجر میباشد و آستان مقدس در طول قرارداد هیچگونه هزینه و پرداختی از این حیث نخواهد داشت .
۳. گلخانه به مساحت ۷۹/۴ هکتار در زمینی به مساحت ۶/۷ هکتار قراردارد .
۴. مجموعه فاقد سردخانه و سیستم هوشمند سازی میباشد . در صورت نیاز مستأجر میتواند نسبت به اجرای سازه های مورد نظر اقدام و در پایان مدت اجاره در صورت عدم توافق بر سر فروش مستحدثات و لوازم تهیه شده فوق ، میتواند نسبت به خروج آنها از مجموعه اقدام کند .
۵. منبع تأمین آب گلخانه یک استخر ژئوممبرانی به ظرفیت ۲۰.۰۰۰ متر مکعبی است که آب این استخر از چاه شماره ۱ گازران تأمین میگردد و استفاده از آن با اراضی کشاورزی مشترک می باشد . میزان حق آبه گلخانه ۱۵ ساعت از گردش ۸ روزه می باشد.

ب . شرايط عمومی:

تحویل و دریافت اسناد از تاریخ ۰۱/۰۵/۱۴۰۱ به مدت هفت روز کاری ( پایان وقت اداری روز شنبه ۰۸/۰۵/۱۴۰۱ ) خواهد بود.
روش دریافت اسناد از طریق مراجعه حضوری متقاضی به دبیرخانه و یا دریافت از سایت آستان مقدس به نشانی amfm.ir میباشد . تحویل اسناد تکمیل شده میبایست در پاکت های در بسته و از طریق پست و یا با مراجعه حضوری و تحویل به دبیرخانه آستان انجام گردد. آدرس دریافت و تحویل حضوری و یا ارسال پستی اسناد «قم،‌ بعد از گلزار شهداء، خیابان شهیدان هاشمي شاهرودی، بعد از خيابان شهيد مهدي سقايتی، مجتمع آستان مقدس» میباشد .

مبلغ پایه مزایده اجاره سالیانه ۶۰ میلیارد ریال معادل ۶ میلیارد تومان .

مبلغ تضمین شرکت در مزایده ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به صورت ضمانتنامه بانکی و یا واریز وجه نقد به شماره حساب ۴۹۳۰۹۵۴۱۷۲ – شماره شبای IR210120000000004930954172 نزد بانك ملت بنام آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (عليهاالسلام) میباشد . سپرده شركت كنندگان به جزشركت كنندگان اول و دوم بعد از ۲ هفته کاری به ايشان مسترد خواهد شد

برنده مزایده میبایست هنگام عقد قرارداد يك فقره چك ضمانتي به مبلغ دو برابر کل مال الاجاره بابت ضمانت تخليه، اجور معوقه، خسارات و دیون احتمالي به موجر تحويل نماید که ظَهر آن توسط ضامن قرارداد امضا گرديده باشد

قيمت‌هاي ارائه شده میبایست تا پایان مرداد ماه معتبر باشد.

پیشنهادهای واصله حداکثر ۷ روز پس از پایان مهلت ارسال مدارک در آستان مقدس بررسی و نتایج اعلام خواهد شد . نفر اول مكلف است حداكثر ظرف مدت هفت روز كاري پس از دعوت ( تلفنی یا کتبی ) جهت انعقاد قرارداد به امور قراردادهای آستان مقدس (به آدرس فوق‌الذكر) مراجعه نمايد؛ در غير اين صورت سپرده وي به نفع آستان مقدس ضبط و از نفر دوم دعوت به عمل خواهدآمد. درصورت عدم مراجعه نفر دوم ظرف مدت هفت روز كاري پس از دعوت، سپرده وي نيز به نفع آستان مقدس ضبط خواهد شد .

مدت قرارداد اجاره حداکثر ۳ ساله می باشد که با توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود .

مال الاجاره سال اول در تاریخ عقد قرارداد نقداً دریافت خواهد شد و مابقی اجاره سالهای دوم و سوم بصورت چک به تاریخ ماه قرارداد ، در زمان انعقاد قرارداد اخذ می شود.مبلغ اجاره سنوات بعد بر اساس نرخ تورم سالیانه ( اعلامی بانک مرکزی ) افزایش خواهد یافت .

به پيشنهادات واصله به صورت ناقص، مشروط، مخدوش، مبهم، ناخوانا، فاقد مهر و امضا ترتيب اثر داده نخواهد شد.

آستان مقدس در رد يا قبول هر يك از پيشنهادات مختار است .

☎️  برای كسب اطلاعات بيشتر می‌توانيد با شماره تلفنهای

۰۲۵۳۷۱۱۹۶۵۶ و ۰۹۱۲۶۵۲۹۳۹۸ ( آقای مهندس رحمتی پور ) با پیش شماره ۰۲۵ تماس حاصل فرمایید.