به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد، شب گذشته در حرم بانوی کرامت با اشاره به روزهای پایانی ماه ذی‌الحجه اظهار داشت: روز مباهله یکی از این ایام بسیار مبارک و عظیم است که طبق فرموده امام رضا علیه‌السلام، آیه مباهله مهم‌ترین آیه‌ای است که در خصوص حضرت‌علی علیه‌السلام از سوی خداوند نازل شده است.

وی افزود: از دیگر فضایل حضرت‌علی علیه‌السلام آیه ولایت و خاتم‌بخشی حضرت در حال رکوع می‌باشد.

فرحزاد تاکید کرد: مرحوم علامه حلی کتابی دارد به نام «الفین» که دو هزار دلیل بر حقانیت جانشینی و ولایت حضرت‌علی علیه‌السلام دارد اما متاسفانه عده ای منکر جانشینی هستند در حالیکه دلایل و برهان شیعه بر جانشینی حضرت‌علی علیه‌السلام فارغ از آیات و روایت یک بحث عقلی است.

کارشناس مذهبی آستان‌مقدس حضرت‌معصومه سلام‌الله علیها یادآور شد: گناهی بزرگتر از خانه‌نشین نمودن حضرت‌علی علیه‌السلام در عالم هستی وجود ندارد که این گناه بس عظیم و غیرقابل بخشش است چرا که امت اسلام را گمراه نمودند.

وی افزود: انفاق حقیقی را باید از اهل‌بیت(ع) فرا گرفت و اگر کسی بداند انفاق نمودن در راه خدا چه برکات و آثاری دارد یک لحظه از این اقدام خداپسندانه دریغ نمی‌کرد.

فرحزاد در ادامه گفت: انفاقی که اهل‌بیت(ع) انجام می‌دادند کاملا مخلصانه و فقط برای رضایت خداوند بود به همین خاطر خداوند نیز بالاترین پاداش‌های دنیوی و اخروی را به اهل‌بیت(ع) عطا می‌نمودند.

سخنران حرم بانوی کرامت بیان داشت: لازم است در زندگی خود در مسئله انفاق به سیره اهل‌بیت(ع) تمسک بجوییم و روحیه ایثار، انفاق و گذشت را در درون خود تقویت نماییم.

وی تاکید کرد: اگر مردم ایران، فقط پنج درصد از درآمد خود را در راه خدا انفاق نمایند مشکلات تمامی فقرا در جامعه حل می‌شود اما متاسفانه عده ای از این کار خداپسندانه غافل هستند و فقط به فکر تجملات دنیوی خود هستند.