به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، برنامه هفتگی مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۲۱ تا ۲۷ آبان ۱۴۰۱ از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

بر اساس این گزارش مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه‌های نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، قرائت زیارتنامه حضرت معصومه سلام الله علیها بعد از نماز عصر، مراسم سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام علی اکبر بیگدلی، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام سیدابوالفضل موسوی، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدحسن کتابچی و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد قربانی مقدم برگزار می شود.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمد سعیدی، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام سیدعبدالرحمن میراحمدی، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام سیدحسن پوراجمدی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم با حضور شعاعی و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام اسدالله مصطفوی برگزار می شود.

سخنران مراسم معارفی بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا پنجشنبه به ترتیب حجج اسلام والمسلمین تراشیون، فرحزاد، حسینی قمی، مؤمنی، نظری منفرد، بندانی نیشابوری و آیت الله عباس کعبی خواهد بود و پنجشنبه این مراسم با مداحی سیدمهدی میرداماد برگزار می‌شود.

در هفته پیش رو پنجشنبه بعد از نماز صبح قرائت زیارت عاشورا با صدای سیدمحسن بنی فاطمی، پنجشنبه شب دعای کمیل با نوای سیدمهدی میرداماد و قرائت زیارت جامعه کبیره با نوای حجت الاسلام ناصر شهیدی، جمعه صبح دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صادقی واعظ و قرائت دعا و مداحی حجت الاسلام والمسلمین محمدپور و جمعه عصر ساعت ۱۸:۱۵ قرائت زیارت آل یاسین با صدای ابوالقاسم زمانی برگزار خواهد شد.