به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حرم مطهر بانوی کرامت با همکاری عتبه مقدسه علویه و عتبه مقدسه زینبیه کنفرانس علمی بین المللی زن و خانواده فاطمی را در راستای تبیین شخصیت حضرت زهرا، حضرت خدیجه، حضرت زینب، حضرت معصومه و حضرت نرجس خاتون سلام الله علیهن برگزار می کند.

این کنفرانس با هدف معرفی زنان نمونه اهل بیت علیهم السلام، تبیین و ترویج سیره و سبک زندگی زنان نمونه اهل بیت علیهم السلام و تبیین شاخص های برجسته خانواده فاطمی و پیروان آنان برگزار می شود.

موضوعات این کنفرانس عبارت از زنان اهل بیت علیهم السلام سیره و زندگی، زنان اهل بیت علیهم السلام و زن تراز اسلامی، زنان اهل بیت علیهم السلام و خانواده و سبک زندگی، زنان اهل بیت علیهم السلام و متون زیارتی و حدیثی، زنان اهل بیت علیهم السلام و مبارزه با ظلم و طاغوت و زنان اهل بیت علیهم السلام و پیروی از امامت و ولایت است.

ارائه آثار به این کنفرانس بین المللی در قالب «کتاب و مقاله» امکان پذیر است و آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات تا ۱۹ آبان ۱۴۰۱، آخرین مهلت ارسال تحقیق تا ۱۹ آذر ۱۴۰۱ و تاریخ برگزاری کنفرانس ۲۳ دیماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

علاقه مندان می توانند آثار فارسی، عربی و انگلیسی خود را به ایمیل pr@amfm.ar  ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۰۲۵۳۷۱۷۵۴۰۸ و ۰۹۱۲۴۲۲۷۶۲۹ تماس بگیرند.