به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت الله سیدمحمد سعیدی در پیامی ارتحال آیت الله شیخ محمدعلی ناصری دولت آبادی رحمت الله علیه، عالم و استاد اخلاق را تسلیت گفت که متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء

رحلت عالم بزرگوار و استاد اخلاق، حضرت آیت الله حاج شیخ محمدعلی ناصری دولت آبادی رحمت الله علیه موجب تأثر و تأسف فراوان گردید. این عالم جلیل القدرهمه عمر با برکت خویش را صرف خدمت به ساحت قرآن کریم و مکتب اهل بیت علیهم السلام و تهذیب و تربیت نفوس بندگان خدا به ویژه جوانان کرد.

تربیت صدها شاگرد، تدوین آثار علمی، تأسیس مراکز علمی، فرهنگی، عبادی و انجام خدمات اجتماعی فراوان از جمله فعالیت های آن عالم پارسا می باشد.

اخلاص، صفای باطن، بیان شیرین و جذاب، ارادت و شیفتگی نسبت به حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، دفاع مستمر و قاطع از ارزش های دینی و اسلامی و آرمان های والای انقلاب اسلامی و تکریم امام راحل عظیم الشأن قدس سره و رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای دام ظله از دیگر خصایص ممتاز این عالم و سالک الی الله بود.

اینجانب در جوار مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام رحلت این عالم ربانی را به حوزه های علمیه، حوزه علمیه اصفهان، مردم شریف و ولایت مدار آن دیار، بیت مکرم ایشان و عموم شاگردان و علاقه مندان تسلیت گفته و از درگاه الهی برای روح آن عالم متخلق علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می کنم.

سید محمد سعیدی

تولیت آستان مقدس قم