به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، برنامه هفتگی مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۵ تا ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ شامل سالروز شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

بر اساس این گزارش مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه های نیایش صبحگاهی، سخنرانی و مداحی قبل از اذان ظهر، سخنرانی قبل از اذان مغرب و سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

مراسم قبل از ظهر شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شاکری، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی محمدی و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدبهاء الدین ضیایی برگزار می شود.

مراسم قبل از مغرب نیز شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عبدالله توانا، دوشنبه تا چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسن نوراللهی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن با سخنرانی حجت الاسلام سیداحمد مشرف برگزار می شود و همچنین شنبه قبل از اذان مغرب شهروز حبیبی مداحی خواهد کرد.

مراسم شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برادران و مداحی اسلام میرزایی، یکشنبه تا پنجشنبه به مدت پنج شب با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی و به ترتیب با مداحی اسلام میرزایی، حمزه علیپور به مدت دو شب، مهدی سلحشور و حسن شالبافان و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم و مداحی سیدرضا تحویلدار برگزار می شود.

در هفته پیش رو پنجشنبه از ساعت ۶ صبح قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و مداحی و قرائت دعای علی حبیب زاده، پنجشنبه شب قرائت دعای کمیل با صدای حسن شالبافان و قرائت زیارت جامعه کبیره با صدای حجت الاسلام ناصر شهیدی و جمعه صبح دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صابری اراکی برگزار خواهد شد.

همچنین جمعه ۱۱ شهریورماه همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها سوگواره سه ساله های کربلا ویژه دختران ۳ تا ۵ سال با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احمد پناهیان و مداحی سیدرضا تحویلدار در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود که به صورت زنده از شبکه های قرآن و قم و شبکه های مجازی آستان مقدس بانوی کرامت پخش خواهد شد.