به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، قربان رعیت مسئول واحد رفاه زائر حرم مطهر بانوی کرامت در گفت و گویی اظهار کرد: موکب کریمه اهل بیت سلام الله علیها در صحن جواد الائمه علیه السلام حرم مطهر بانوی کرامت برپا شده است.

وی افزود: این موکب که با همکاری خیران با مهمانسرا و واحد رفاه زائر حرم مطهر بانوی کرامت برپا شده است از دوشنبه ۲۱ شهریور تا سه شنبه ۵ مهر مصادف با آخر ماه صفر به زائران خدمت رسانی خواهد کرد.

مسئول واحد رفاه زائر حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: در موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در قم، هر روز در دو وعده نهار و شام میانگین بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم و در وعده صبحانه هزار پرس در میان زائران توزیع می شود.

وی با اشاره به اسکان شبانه بیش از ۱۸۰۰ زائر در حرم مطهر بانوی کرامت، گفت: همچنین با هماهنگی صورت گرفته با امام زادگان سطح شهر قم، امام زاده شاه ابراهیم با ظرفیت روزانه ۵۰۰ نفر به همراه پذیرایی صبحانه، نهار و شام و امامزاده شاه جمال با ظرفیت روزانه ۵۰۰ نفر به همراه پذیرایی صبحانه، شام و میان وعده پذیرای زائران خواهند بود.

قربان رعیت ادامه داد: علاوه بر موارد یاد شده ساختمان کمیته امداد استان قم نیز با ظرفیت ۲ هزار نفر در روز با اخذ مبلغی جزئی در اختیار زائران قرار می گیرد.