به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت الاسلام مرتضی جعفری در گفت و گویی از تولید سرود «سلام بی همتا» به همت واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت خبر داد و اظهار کرد: این سرود توسط گروه سرود سفیران کریمه مرکز نوجوانان فاطمی با همکاری گروه سرود فصل نوجوانی تولید شده است.

وی افزود: تولید این سرود بیش از یک ماه زمان برده و تمام بخش های آن از ایده تا اجرا در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها و در صحن ها، رواق ها و چایخانه این حرم مطهر فیلمبرداری شده است.

مسئول واحد کودک و نوجوان حرم بانوی کرامت ادامه داد: این سرود با همکاری اداره خدمات، واحد کودک و نوجوان، واحد خدمات نوجوانان و اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر بانوی کرامت و با کارگردانی آرش آقاجانی، تهیه کنندگی سیدمرتضی موسویان، آهنگسازی و تدوین حسن دینا، مدیریت تصویربرداری یاسر نصر اللهی مدیریت تولید علی آرامی و مدیریت اجرای محمود ابرتجین تولید شده و شاعر این سرود بهمن عظیمی و رضا یزدانی است.

وی گفت: این سرود با موضوع اربعین و شهید سلیمانی است و با هماهنگی صورت گرفته این سرود از شبکه‌های پویا، افق، شما، سه، دو و دیگر شبکه‌های ملی در ایام اربعین حسینی پخش می شود.