به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، برنامه هفتگی مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۲۶ شهریور تا ۱ مهر ۱۴۰۱ از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

بر اساس این گزارش مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه های نیایش صبحگاهی، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، مراسم سخنرانی و مداحی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

مراسم قبل از ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدصادق میرشفیعی، یکشنبه و دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی احمدپور و از سه شنبه تا جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمینسیدمجتبی حسینی برگزار می شود و شنبه همزمان با اربعین حسینی قبل از اذان ظهر حسین فروغی مداحی خواهد کرد.

همچنین در هفته پیش رو شنبه بعد از نماز عصر زیارت اربعین توسط علی مالکی نژاد قرائت خواهد شد و از یکشنبه تا پنجشنبه هر روز بعد زا نماز عصر زیارتنامه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها قرائت می شود.

مراسم قبل از مغرب حرم مطهر شنبه با سخنرانی حجت الاسالم والمسلمین عباسی خراسانی و مداحی محمد علی اکبری، یکشنبه و دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدمرتضی میرکتولی و مداحی مرتضی علیزاده و ابوالفضل محمدی، سه شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام مصطفوی و مداحی سیدرضا جدا و سعید شعبانی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام علی حیدری و مداحی محمد جعفری برگزار می شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و به ترتیب با مداحی رضا ایزدی به مدت دو شب، مجید دلشاد، محمدرضا عاصی و رحیم ابراهیمی، پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و به ترتیب با مداحی محمد یزدخواستی و محمدرضا عاصی برگزار می شود.

در هفته پیش رو پنجشنبه از ساعت ۶ صبح قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و مداحی و قرائت دعای حسن شالبافان، پنجشنبه شب در قالب یادواره شهدای دفاع مقدس روایت شهدا توسط سردار احمدیان، قرائت دعای کمیل با صدای محمد یزدخواستی و قرائت زیارت جامعه کبیره با صدای حجت الاسلام ناصر شهیدی و جمعه صبح دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین آبادی و قرائت دعا توسط رضا ایزدی برگزار خواهد شد.