به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام اللّه علیها، اجتماع دهه هشتادی‌ها با عنوان دختران بهشتی با حضور بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ نفر از دختران ۱۲ تا ۱۷ ساله قمی و ۸۰۰ نفر از دختران نوجوان از مجموعه فانوس اصفهان در صحن صاحب الزمان عجل الله تعالی فرج الشریف حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری نوجوان محمدسعید علم‌خواه آغاز شد و در ادامه گروه سرود ولایت به اجرای سرود سلام ای خواهر خورشید پرداختند و سپس مداح اهل‌بیت علیه السلام، سیدمحسن بنی فاطمه به مدیحه سرایی پرداخت.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد داستان پور از کارشناسان دینی طی سخنانی بیان کرد: تنها واقعیت موجود این است که همه افراد عمر محدود دارند و رفتنی هستند و شکی در آن نیست، تمام کسانی که به این موضوع اعتقاد دارند، به توشه‌ای برای دستگیری در آن دنیا دلخوش کرده‌اند و امیدوارند که اعمال و کارهای خیر در این دنیا، در آخرت و نیز در برزخ به کمک آن‌ها بیاید.

وی افزود: باید بدانیم که تمام چیزهایی که به آن دلخوش کرده‌ایم به هیچ عنوان نمی‌تواند به یاری انسان بیاید مگر به شرط دعا، توسل و دلدادگی به حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرج الشریف.

این کارشناس دینی اظهار کرد: فردی از کشوری دیگر به دلیل احساس پوچی و بی‌معنایی که در زندگی داشته، سال‌ها به دنبال دین بوده و ۱۴ دین نیزعوض کرده بود اما هیچ‌کدام از این ادیان نتوانسته بود نیاز او را پاسخگو باشد، تا اینکه با انتخاب مذهب تشیع به معنای واقعی زندگی و احساس خوشایند رسیده بود.

داستان‌پور گفت: زندگی نور است، لذا هر زمان که احساس سنگینی، تاریکی و ناامیدی کردیم باید دنبال دلیل آن بگردیم و دلیل آن چیزی غیر از عدم توسل و ارتباط با امام زمان(عج) نیست.

پایان بخش این تجمع بزرگ، هم‌خوانی سرود سلام فرمانده توسط دختران نوجوان و تجدید بیعت با حضرت ولی عصر(عج) بوده است.