به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، کرسی ملی تلاوت فاطمی با حضور قاریان بین المللی قرآن کریم سید جواد حسینی و حجت الاسلام والمسلمین مقدسی زاده به مناسبت ایام معصومیه و ورود پر خیر برکت حضرت معصومه سلام الله علیها به شهر قم در شبستان امام خمینی(ره) آستان مقدس بانوی کرامت برگزار می شود.

کرسی ملی تلاوت فاطمی همزمان با روز جمعه ۶ آبان ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها برگزار خواهد شد و قاریان بین المللی قرآن کریم، آیات قرآن کریم را برای حاضران در جلسه تلاوت کرده و حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور از اساتید برجسته قرآنی حوزه علمیه قم نکات تفسیری آیات قرآن کریم را برای زائران و مجاوران آستان مقدس بانوی کرامت تبیین خواهد کرد.

همچنین گروه تواشیح میعاد نیز با اجرای برنامه به این مناسبت زائران و مجاوران آستان مقدس بانوی کرامت را به فیض خواهد رساند.

اجرا و مجری گری این محفل باشکوه قرآنی ملی را عباس سلیمی بر عهده دارد.

لازم به ذکر است، گروه قرآنی نوجوانان فاطمی وابسته به مرکز قرآن و حدیث متشکل از نوجوانان حافظ و قاری قرآن کریم و همچنین نوجوانان برتر در عرصه مداحی همزمان با ایام معصومیه در مساجد قم و در استان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها برای خانواده ها، زائران و مجاوران آستان مقدس بانوی کرامت برنامه های قرآنی اجرا خواهند کرد.

خانواده ها و نوجوانان با حضور در برنامه کرسی ملی تلاوت فاطمی ضمن کسب فیض از این مجلس با شکوه قرآنی می توانند با برنامه های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام اللله علیها برای خواهران و برادران در گروه های سنی مختلف آشنا شوند.

اضافه بر این علاقه مندان برای کسب اطلاع از برنامه های معارفی و قرآنی مرکز قرآن و حدیث می توانند به سایت مرکز قرآن و حدیث به آدرس https://qhkarimeh.ir مراجعه کنند و ضمن کسب اطلاع از دوره های قرآنی و معارفی مرکز که به صورت حضوری مجازی انلاین، آفلاین و تلفنی برگزار می شود از سراسر کشور شرکت کرده و با قبول در آزمون گواهینامه آموزش پایان دوره دریافت کنند.