به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، به همت اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر بانوی کرامت در شب و روز رحلت شهادت گونه حضرت معصومه سلام الله علیها  25 برنامه رسانه ای از ۱۱ شبکه استانی، ملی و بین المللی از حرم مطهر تولید و پخش خواهد شد.

شبکه یک سیما در روز جمعه ۱۳ آبان ماه دعای ندبه حرم مطهر بانوی کرامت را در ساعت ۶ صبح و برنامه رواق آینه را در ساعت ۲۲:۲۵ از این آستان مقدس پخش می کند و در روز شنبه ۱۴ آبان‌ماه مصادف با سالروز رحلت شهادت‌گونه بانوی کرامت برنامه صبح بخیر ایران را از ساعت ۷ صبح  و ویژه برنامه بانوی کرامت را از ساعت ۱۵:۱۰ از آستان مقدس بانوی کرامت پخش می کند.

شبکه دو سیما نیز جمعه ۱۳ آبان ماه در شب رحلت شهادت گونه بانوی کرامت از ساعت ۱۸:۱۰ تا ۱۹:۳۰ مداحی محمود کریمی را به صورت زنده از حرم مطهر بانوی کرامت پخش می کند و شنبه ۱۴ آبانماه نیز ویژه برنامه قرار فاطمی را از ساعت ۱۳:۴۵ تا ۱۴:۲۵ از حرم حضرت معصومه سلام الله علیها به روی آنتن می برد.

شبکه سه سیما جمعه ۱۳ آبان در ساعت ۲۳:۳۰ برنامه در آستان خورشید را از حرم مطهر بانوی کرامت منعکس می کند و در سالروز رحلت شهادت گونه بانوی کرامت نیز ساعت ۱۳:۱۵ با برنامه سمت خدا از حرم مطهر بانوی کرامت پخش زنده خواهد داشت.

شبکه پنج سیما در شب رحلت شهادت‌گونه بانوی کرامت برنامه عطر عاشقی را از ساعت ۱۷:۰۵ تا ۱۷:۲۵ و ویژه برنامه شب شهادت را از ساعت ۲۲ از حرم مطهر پخش خواهد کرد.

شبکه افق در همین شب رحلت شهادت گونه بانوی کرامت برنامه تکیه را از ساعت ۲۱ و همچنین در روز رحلت نیز برنامه تکیه را از ساعت ۱۳:۳۰ به روی آنتن خواهد برد.

شبکه قرآن و معارف سیما جمعه ۱۳ آبان ماه مراسم تعویض پرچم گنبد مطهر حرم بانوی کرامت را از ساعت ۱۶ پخش می کند و شنبه ۱۴ آبانماه در ظهر رحلت شهادت‌گونه بانوی کرامت از ساعت ۱۲:۳۰ مداحی سیدرضا نریمانی، عصر رحلت از ساعت ۱۶:۳۰ مداحی محمدحسین پویانفر و شام رحلت از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱ مراسم شمع‌گردانی را به صورت زنده پخش می کند.

شبکه قم نیز جمعه ۱۳ آبان مراسم تعویض پرچم گنبد مطهر حرم بانوی کرامت را از ساعت ۱۶ پخش می کند و از ساعت ۲۱ با برنامه ماهتاب از حرم مطهر بانوی کرامت مهمان خانه های مردم است، شنبه ۱۴ آبانماه نیز از ساعت ۷ صبح تا ۱۷ عصر با مراکز استان ها ارتباط خواهد داشت.

شبکه هدایت در شب رحلت ویژه برنامه شهادتی را از ساعت ۲۱، شبکه ولایت ویژه برنامه کوثر قم را از ساعت ۱۶:۳۰ و شبکه عتبه علویه ویژه برنامه شهادتی را از ساعت ۱۹:۱۰ تا ۲۰ از حرم مطهر بانوی کرامت تولید و پخش خواهند کرد.

شبکه الاهواز نیز در سالروز رحلت شهادت گونه حضرت معصومه سلام الله علیها ویژه برنامه ای از حرم مطهر بانوی کرامت خواهد داشت.