به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، امروز دهم ربیع الثانی، سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه(س) است و خیل عاشقان و زائران حرم کریمه اهل بیت(ع) امروز خود را از سراسر کشور و حتی کشورهای مختلف به قم رسانده اند تا عرض ارادتی خالصانه به درگاه بانوی با کرامت اسلام داشته باشند.

خدمت کردن و در خیل خادمان آستان بودن از جمله مدالهای ارزشمندی است که هر کسی می تواند به سینه داشته باشد. زیرا در کنار اهل بیت(س) ماندن و خدمت کردن به این آستان، راه رستگاری و نجات است.

خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا، نیز در همین راستا و از بدو فعالیت در شهر مقدس قم یکی از مهمترین فعالیت های خود در حوزه فرهنگی را تبیین جایگاه و توسعه فرهنگ ولایت و امامت(س) و همچنین پاسداشت مقام کریم اهل بیت(ع) می داند.

در همین راستا در سال ۹۷، میز خدمت خبرگزاری ایسنا در حرم مطهر(س) تاسیس شد و همچنین سرویسی با عنوان زیارت و گردشگری نیز در این حوزه به همین امر اختصاص یافت. با توجه به شرایط کرونایی کشور و عدم حضور مردم در یک برهه و همچنین فعالیت های جدید خبرنگاران در حرم، این میز در قالب های دیگری فعالیت خود را دنبال کرد.

با توجه به رایزنی های صورت گرفته و استقبال مدیران اطلاع رسانی و تشریفات حرم مطهر(س) از طرح جدید همکاری خبرگزاری ایسنا و حرم، مقرر شد که این میز از امروز ۱۴ آبان ماه در صحن صاحب‌الزمان(عج) آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) با حضور خبرنگاران ایسنا به شکل ثابت فعالیت خود را از سر گیرد. 

دفتر خبرگزاری ایسنا در حرم مطهر سعی دارد در بخش های مختلف خبری، گزارشی، تحلیلی و اطلاع رسانی به تولید گزارش های تخصصی از حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، پژوهشی ،خدمت رسانی و… بپردازد تا بیش از پیش در زمینه توسعه فرهنگ ناب اهل بیت(ع) گام بردارد.