به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، اختتامیه دوره تربیتی در محضر بانو به همت واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت با همکاری مرکز خدمات حوزه های علمیه پیش از ظهر امروز در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

این دوره در چهار مقطع تحصیلی ابتدایی دختر و پسر و متوسطه دختر و پسر برگزار شد و از ۶۷۷ شرکت کننده ۳۴۰ نفر برگزیده شدند و در اختتامیه هدایایی به برگزیدگان اهدا شد.

تعداد شرکت کنندگان مقطع ابتدایی پسر ۲۲۹ نفر بودند که در ۱۲ گروه برای آنها برنامه های تربیتی در قالب همایش های هفتگی، حسینیه کودک، کلاس های معارفی، کلاس های مهارتی، برنامه های ورزشی، فعالیت های مجازی و غیر حضوری برگزار شد.

همچنین تعداد شرکت کنندگان در مقطع ابتدایی دختر نیز ۲۳۴ نفر بودند که در کلاس های معارفی، هنری، ورزشی، خلاقیت و موارد دیگر شرکت کردند.

گفتنی است در مقطع متوسطه دختر و پسر نیز ۲۱۴ نفر شرکت کردند که در قالب های سرود، صداسازی، نمایش، ساخت مستند با موبایل، سواد رسانه، آموزش فتوشاپ، تدوین، برنامه های تفریحی و ورزشی و شرکت در محفل هفتگی نوجوانان فعالیت هایی را به انجام رساندند.