به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام والمسلمین مهدی احمدی در اولین نشست ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد اظهار کرد: مجموعه فرهنگی آستان مقدس بانوی کرامت بر اساس تجربه ای که دارد در برنامه های خود به دنبال رویکرد تعاملی با مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان است .

وی گفت: ما با رویکرد تعاملی، برپایی نمایشگاهی در ایام اربعین با کمک دخترها را رقم زدیم که بازتاب خوبی هم داشته است.

معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت افزود: در امور فرهنگی بانوان حرم مطهر بانوی کرامت، محلات قم به ۲۰ محله تقسیم شده و دختران فعال هر محله در آخر هر هفته در محفل دختران بهشتی در حرم مطهر شرکت می کنند و برای فعالیت های فرهنگی ساماندهی می شوند.

وی ادامه داد: در ایام ۱۳ آبان هم نمایشگاه دختران سرزمین من در حرم مطهر بانوی کرامت با همکاری شهرداری و گروه های مردمی فعال قم برگزار شد که از ایده تا اجرا توسط دختران نوجوان و جوان دنبال شد.

احمدی با بیان اینکه ما در تلاش هستیم این برنامه‌ها را با مشارکت نوجوانان پسر نیز دنبال کنیم، افزود: در ایام دهه بصیرت از این روش استفاده خواهیم کرد زیرا هر چه بتوانیم این موضوعات را به شکل تعاملی با مردم در میان بگذاریم و زمینه فعالیت خودشان را فراهم کنیم تا دیده شوند نتیجه بهتری خواهیم دید.