به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار با سیدمجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد با اشاره به آیه ۶۰ سوره مبارکه انفال، اظهار کرد: تجهیزات نظامی و طرح های امنیتی صرفا به خاطر درگیر شدن با دشمن نیست بلکه برای این است که دشمن بترسد.

وی ترساندن دشمن را یک راهبرد قرآنی دانست و گفت: مباحث امنیتی باید به گونه ای باشد که دشمن از اینکه بخواهد حمله ای انجام دهد بهراسد و مانع از وقوع جنگ شود.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه مکان های مقدس مرکزیتی دارند که هم برای نظام و هم برای دشمن حساس است، افزود: ما با این تجهیزات و اقدامات سه طیف از دشمنان را می ترسانیم که طیف اول اول آمریکا و صهیونیست، طیف دوم دشمنان منطقه ای و طیف سوم دشمنانی هستند که قابل مشاهده و شناسایی برای ما نیستند و در میان ما نفوذ کرده اند ولی دلشان جای دیگری است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از اغتشاشات اخیر به عنوان جنگ ترکیبی یاد کردند، گفت: در جنگ ترکیبی بخشی از اقدامات دشمن برای فریب صورت می گیرد و جزو اهداف دشمن نیست که باید نسبت به این اقدامات دشمن هشیار عمل کنیم و راه را گم نکنیم.

سعیدی ورود نوجوانان و جوانان عزیز در کنار اوباش دنباله رو دشمن را به خاطر عملیات فریب دشمن دانست و افزود: اغتشاش تمام شدنی است ولی جنگ ترکیبی تمام شدنی نیست و دشمن مدام در حال طراحی نقشه های جدید برای رسیدن به اهدافش است.

وی ابراز کرد: ما باید با تدبیر عمل کنیم و همانطور که رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خود به ما چراغ راه دادند، با جذب حداکثری حرکت کنیم تا از مکر دشمن آسیب نبینیم.