به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، واحد مجازی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) در آستانه ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها احکام شرعی هدیه را با مخاطبان از طریق کانال مرکز قرآن و حدیث در پیام رسان ایتا و سایر کانال های مجازی به اشتراک گذاشت.

علاقه‌مندان برای دریافت پاسخ پرسش های شرعی خود درباره احکام هدیه در پیام رسان ایتا می‌توانند به شناسه elearn_admin@ پیام ارسال کنند.

برگزاری دوره های اموزشی احکام عمومی و احکام بانوان به صورت حضوری، مجازی، آنلاین و آفلاین ویژه بانوان و احکام عمومی تقلید برای عموم مخاطبان در قالب ترم های های آموزشی از دیگر اقدامات مرکز قرآن و حدیث در راستای ترویج احکام اسلامی در جامعه است.

برگزاری کارگاه ها و کلاس های آموزشی احکام ویژه دختران و پسران نو مکلف از دیگر برنامه های محوری مرکز قرآن و حدیث در راستای آموزش احکام اسلامی به نسل جوان است.

دختران و پسران نو مکلف ضمن ثبت نام در این دوره های آموزشی می توانند اضافه بر آشنایی با احکام عمومی تقلید با احکام اختصاصی مخصوص به خود نیز آشنا شوند.

ثبت نام خواهران و برادران و همچنین دختران و پسران نو مکلف در دوره های آموزشی احکام به صورت حضوری، مجازی آنلاین و آفلاین از ۲۴ دی ماه آغاز شده و علاقه مندان با مراجعه به سایت مرکز قرآن و حدیث به ادرس Qhkarimeh.com می توانند با ثبت نام در ترم زمستان در این دوره های آموزشی شرکت کنند.