به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام الله علیها، امور فرهنگی خواهران حرم مطهر به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پویش «صندوقچه مامان بزرگ» ویژه خاطرات مادربزرگ‌ها از انقلاب، را برگزار می‌کند.

این پویش در۳ موضوع سختی‌های دوران طاغوت، اتفاقات انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های زنان و پیروزی انقلاب اسلامی درقالب‌های متن، صوت و فیلم دنبال می‌شود.

شرکت کنندگان باید خاطرات مادربزرگ را دریکی از قالب های صوت، فیلم ویا متن ارسال کنند و فیلم ها متناسب با شئونات حرم مطهر و با حجاب اسلامی باشد. فیلم ها با موبایل به صورت افقی و تاحداکثر ۲ دقیقه باشد.

همچنین صوت ها حداکثر در حجم ۴۹ مگابایت و حتی الامکان با صدای واضح ضبط شده باشد، خاطره های متنی نیز باید به صورت تایپ شده باشد.

نسبت به تمامی خاطرات اگر عکس، فیلم و یا مستندی موجود است در صورت دلخواه ارسال فرمایید.

مهلت ارسال آثار برای شرکت در پویش، از ۸ تا ۲۲ بهمن ماه همراه با اهدای ده‌ها جایزه ارزشمند از متبرکات حرم بانوی کرامت است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق لینک https://astanehmehr.amfm.ir/phoyesh_sandoghheh/ ارسال نمایند و درصورت بروز هرگونه سؤال از ساعت ۹ تا ۱۴ با تلفن ۳۷۱۷۵۵۱۳ یا با آیدی astanee_mehr@ ارتباط برقرار کنند.

اعلام برندگان، روز ۶ اسفند ماه مصادف با میلاد حضرت اباالفضل العباس علیه السلام در کانال آستان مهر خواهد بود.