به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، افتتاحیه برنامه‌های دهه فجر در استان قم با حضور آیت الله سیدمحمد سعیدی و جمعی از مردم و نیروهای مسلح در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

آیت الله سعیدی با اشاره به میلاد امام جواد علیه السلام و آغاز ایام الله دهه فجر اظهار کرد: تمام تلاش های اهل بیت علیهم السلام در راهنمایی مردم برای تقرب به خدا خلاصه می‌شود و امام جواد علیه السلام در روایتی راهکار درست تقرب به خداوند را مطرح می فرمایند تقرب به خداوند متعال از طریق قلب و دل بسیار مؤثر تر از رنج و سختی دادن اعضا و جوارح با اعمال است.

وی داشتن قلب پاک را در تقرب به خدا بسیار مهم دانست و گفت: قلب مرکز فرماندهی بدن است و قلب پاک اعضا و جوارح انسان را از ناپاکی ها حفظ می کند.

تولیت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها یکی از ویژگی های برجسته رهبر کبیر انقلاب را قلب پاک ایشان دانست که باعث شده است در مسیر خودشان ثابت قدم بمانند و از هیچ تهدید و ارعابی هراس نداشته باشند و با اطمینان و آرامش مثال زدنی خود انقلاب را رهبری کنند.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های امام خمینی(ره) بحث وحدت بود که فرمودند شما با وحدت به پیروزی رسیدید و این اول کار است، افزود: عنوان وحدت پرتکرارترین و مهمترین مطلبی بود که امام روی آن تأکید داشتند و رعایت می کردند و بعد از ایشان هم رهبر معظم انقلاب بر همین اساس حرکت می کنند.

سعیدی با بیان اینکه در دهه فجر یکی از محورهایی که باید در تبلیغات، عمل و رفتارمان روی آن تأکید کنیم اتحاد و انسجام است، گفت: دشمن روی این مسأله متمرکز شده که وحدت را از جامعه ما بگیرد زیرا فتنه ها و نقشه های پلید آنها در تفرقه و نداشتن انسجام و وحدت بین جامعه محقق می شود.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان دارند تلاش می کنند و با دلسوزی کار می کنند، ابراز کرد: اگر با حفظ وحدت تلاش کنیم خداوند هم نصرت خود را بر ما نازل می کند و به پیروزی و موفقیت خواهیم رسید.