به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، مهدی عباسیان در گفت و گوی خبری از برگزاری آیین اختتامیه مسابقات ورزشی خادمان آستان مقدس خبر داد و گفت: این مراسم روز گذشته با حضور محمد واحدی معاون پشتیبانی و منابع انسانی، سخنرانی حجت الاسلام فلاحی مدیر حرم مطهر و با حضور جمعی از مدیران، مسئولان و خادمان آستان مقدس، به میزبانی مجتمع فرهنگی ورزشی ولایت در سالن همایش‌های پژوهشکده علامه طباطبایی برگزار گردید.

وی با بیان اینکه مسابقات دهه فجر، به پاس گرامی داشت مقام خادم شهید مهدی ایمانی برگزار شد، افزود: وجه تمایز این دوره با دوره‌های مشابه مسابقات ورزشی در سال‌های قبل، در برگزاری مسابقات بین خواهران خادمه برای اولین بار از زمان افتتاح سالن ورزشی آستان مقدس بوده است. رشته‌های ورزشی فجر ۱۴۰۱، در حوزه خواهران شامل مسابقات آمادگی جسمانی بین سه گروه خواهران خادم، همسران و دختران خادمین آستان مقدس بوده و در آن خواهران در ۹ آیتم مختلف به رقابت با یکدیگر پرداخته‌اند. این مسابقات در بخش آقایان نیز در رشته های انفرادی تنیس روی میز، دارت و بدمینتون و در رشته های گروهی بدمینتون دوبل، والیبال و فوتسال برگزار شده است.

وی گفت: میزان مشارکت خادمان در این دوره نسبت به دوره قبل بیش از ۷۰ درصد افزایش داشته است و در مجموع ۱۵ درصد از خادمان آستان مقدس بانوی کرامت در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

مدیر منابع انسانی آستان مقدس ضمن قدردانی از زحمات کمیته‌های اجرایی مسابقات و واحد تربیت بدنی آستان مقدس در مجتمع فرهنگی ورزشی ولایت، افزود: در این دوره، علاوه بر اهدای لوح و جوایز ارزشمند به نفرات و تیم‌های برتر مسابقات ورزشی، به هفت نفر از بازیکنان اخلاق نیز جوایزی به رسم یادبود اهدا گردید.

مسابقات ورزشی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی هر ساله با حضور جمعی از خادمین آستان مقدس و با هدف حفظ سلامت، نشاط و افزایش روحیه خادمان در خدمت‌‌رسانی هر چه بهتر به زائرین و مجاورین برگزار می‌گردد.