به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با تسلیت شهادت امام کاظم علیه السلام به محضر دو فرزند ایشان که در ایران هستند، گفت: گرامی داشت یاد و نام اهل بیت علیهم السلام به فراگیری معارف آنها و عمل به سیره و سنت آنها است.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که مقام معظم رهبری در مورد آن فرمودند در مقابل این مردم تعظیم می کنم، ابراز کرد: این حضور مردم یک حرکت ریشه دار است که از اعتقاد به ولایت اهل بیت علیهم السلام که در ولایت فقیه متجلی شده است بر می خیزد و چون ریشه دار است اگر شاخه‌ای بشکند و پاییزی اتفاق بیفتد، همانطور که امسال اتفاق افتاد این درخت از رشد باز نمی ایستد.

 وی با بیان اینکه حرکت مردم در ۲۲ بهمن امسال تکرار ۲۲ بهمن های سابق نیست بلکه ۲۲ بهمن هر سال مخصوص همان سال است و پیام خاص خود را دارد، افزود: پیام ۲۲ بهمن امسال حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی و ابراز انزجار از دشمنان این نظام بود و برخی به صراحت می گفتند که چون آمریکا نمی خواست بیاییم امسال حضور پیدا کردیم.

سعیدی با اشاره به افزایش کمک های مردمی به کمیته امداد در سال جاری گفت: این افزایش کمک ها یک فرصت است و یک تذکر؛ فرصت این است که حمایت و اعتماد مردم را نشان می دهد و تذکر این است که مردم نسبت به کمک هایی که می کنند از شما مطالبه دارند که این کمک ها در چه راهی مصرف می شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای خودکفایی خانواده های مددجو افزود: خانواده هایی که خودکفا می شوند نیاز به مراقبت و نظارت دارند تا عواملی که آنها را نیازمند کرد دوباره آنها را نیازمند نکند.