به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها همزمان با روزهای یکشنبه ویژه برنامه «یکشنبه های قرآنی» را هر هفته از طریق کانال مجازی «درجوار کریمه» برای قرآن آموزان مرکز برگزار می کند.

در این برنامه که به صورت آنلاین برگزار می شود، فراگیران مرکز هر هفته همزمان با ساعت ۲۱ با حضور اساتید برجسته کشوری مباحث مرتبط با تلاوت، حفظ قرآن، صوت و لحن، تجوید و شیوه های حضور در برنامه های قرآنی را فرا می گیرند.

در این ویژه برنامه فراگیران در گروه های سنی مختلف می توانند سوالات خود را از کارشناسان و اساتید برجسته قرآن که میهمان این برنامه آموزشی هستند، پرسیده و پاسخ پرسش های خود را دریافت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین داوود قاسمی حافظ کل قرآن کریم، مدیر موسسه آیات سبحان، مسئول آموزش دارالقرآن امام حسین علیه السلام و مولف کتب پرسمان حفظ و حافظان نور یکی از مهمانان یکشنبه‌های قرآنی مرکز قرآن و حدیث بوده است که علاقه مندان سراسر کشور با استفاده از گروه «در جوار کریمه» به نشانی https://eitaa.com/joinchat/681115825Cea1adffaed از ظرفیت این شخصیت بهره‌مند شدند.

راهنمایی خانواده ها در راستای تربیت فرزندان قرآنی و تربیت فرزندان عامل به قرآن و معارف دین از دیگر خدمات فرهنگی ارائه شده به فراگیران قرآنی و خانواده های آن ها در سراسر ایران اسلامی و حتی در بخش بین الملل است که با مجازی شدن برنامه‌ها فراهم آمده است.