به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار جمعی از خادمان هادیان کریمه که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با اشاره به آیه ۵۸ سوره مبارکه یونس «بگو که باید منحصرا به فضل و رحمت خدا شادمان شوند (و به نزول قرآن مسرور باشند) که آن بهتر و مفیدتر از ثروتی است که می‌اندوزند.»، اظهار کرد: تلاش کنید با یادآوری فضل و رحمت خداوند و نعمت هایی که خداوند به انسان داده است نشاط صادق و شادمانی حقیقی را ایجاد کنید.

وی با بیان اینکه خداوند می خواهد که ما از درون شاد باشیم، افزود: ماه شعبان ماه شادی اهل بیت علیهم السلام است و امام صادق علیه السلام فرمودند شیعیان ما از سرشت و خمیره وجودی ما آفریده شده اند بنابراین حزن و فرح شیعیان با اهل بیت علیهم السلام تنظیم می‌شود.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه اگر شادی خدایی باشد نگاه ها متفاوت می شود، گفت: توجه به اینکه خداوند ما را سالم آفریده است و در این دنیای پر آشوب مسلمان هستیم و مذهب شیعه را داریم باعث شادی درونی انسان می شود.

وی تأکید کرد: خدمت به حضرت ولی عصر عجل الله فرجه الشریف بویژه در مکان های مقدسی مانند حرم مطهر کریمه اهل بیت و مسجد مقدس جمکران جای شادی دارد و این نعمت ها باید یادآوری شوند.

سعیدی با اشاره به تأثیر بالای تبلیغات در به ثمر نشستن کارها، گفت: با مردم باید با ملایمت و روی گشاده صحبت کرد تا تبلیغات ما تأثیر بیشتری داشته باشد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام مهدی احمدی معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت گفت: جمع حاضر بخشی از هادیان کریمه هستند که مدتی است در این آستان مقدس مشغول فعالیت افتخاری هستند و با هدف بر قراری ارتباط صمیمانه و عاطفی با زائران و تبلیغ چهره به چهره در حال خدمت هستند.