به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار هادی پورحسین فرمانده پایگاه هوانوردی شهید اکبری قم و جمعی از آموزش‌دیدگان جدیدالورود این پایگاه هوایی که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: اینکه از میان تمام اماکن مرتبط با حضرت معصومه (س) محل عبادت حضرت باقی‌مانده نشان می‌دهد که آنچه برای خدا و عبادت خدا باشد ماندگار و پیام‌رسان است.

وی با اشاره به جایگاه بلند حضرت معصومه به‌عنوان یک دختر مجرد از خاندان اهل‌بیت (ع) به عفاف و حجاب و تأثیرگذاری ایشان در جامعه اشاره کرد و گفت: امروز که دشمن روی دختران که از ارکان تأثیرگذار و مهم در جامعه انسانی و اسلامی هستند کار جدی می‌کند نیاز به معرفی الگوهایی نظیر حضرت معصومه (س) را دوچندان می‌کند.

 تولیت حرم مطهر بانوی کرامت ابراز کرد: حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها به‌عنوان دختر نمونه آل الله با حفظ عفاف و حجاب، به نقش‌آفرینی در جامعه نیز پرداخت و با مهاجرت از مدینه به قم در مسیر تمدن‌سازی و بصیرت‌افزایی حرکت کرد.

 وی با بیان اینکه باتوجه‌به آیات قرآن نصرت خداوند زمانی شامل حال مؤمنین می‌شود که مؤمنین خدا را یاری کنند، افزود: در باب اهل‌بیت جایگاهی که خداوند به آنها داده است قابل‌قیاس با هیچ‌کس نیست؛ ولی سنت خداوند این گونه است که اگر مردم از اهل‌بیت پیروی نکنند و به آنها کمک نکنند حرکت‌هایشان در دنیا به نتیجه نمی‌رسد.

 سعیدی نقش علما و روحانیان در میان مردم و نیروهای نظامی را تعیین‌کننده و حساس دانست و گفت: باید حرکت‌های نیروهای نظامی ما بر اساس دین خدا باشد و امروز این روحانیون و علما هستند که با حضورشان در میان نیروهای مسلح و راهنمایی آنها، این وظیفه خطیر را بر عهده دارند.