به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، نشست ائمه جمعه استان قم با حضور آیت الله سعیدی و دیگر ائمه جمعه استان قم، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و حجت الاسلام عالمی مدیرکل اطلاعات استان قم با موضوع اتفاقات رخ داده در مدارس استان قم پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه ولادت امام زمان عجل الله فرجه الشریف برای دوستان امید بخش و برای دشمنان وحشت آفرین است، اظهار کرد: یکی از برنامه های دشمن در این ایام ایجاد مسائل حاشیه ای برای مردم است که همه باید نسبت به این توطئه آگاه باشیم.

وی با بیان اینکه از دستگاه های امنیتی درخواست داریم که اگر سرنخی پیدا کردند به مردم بگویند تا بخشی از نگرانی های مردم برطرف شود، گفت: مردم وقتی نسبت به مسائل آگاه باشند آرامش پیدا می کنند و نگرانی شان کمتر می شود به ویژه اگر این اطلاع رسانی از طرف نهادهای رسمی اعلام شود.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با تأکید بر اینکه نمی شود مدارس را تعطیل کرد، افزود: باید از برکت این ایام استفاده کنیم و با استعانت از امام زمان عجل الله فرجه الشریف و تلاش منسجم توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

در ابتدای این نشست رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و حجت الاسلام عالمی مدیرکل اطلاعات استان قم از روند حوادث مدارس گزارش مبسوطی برای ائمه جمعه استان ارائه کردند و ائمه جمعه نیز نظرات و پیشنهادات خود را در این نشست مطرح کردند.