به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، به همت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) ارزیابی ۲۵ نفر از مرتلین آیین ترتیل خوانی حرم مطهر بانوی کرامت در ماه مبارک رمضان روز گذشته انجام گرفت.

ارزیابی مرتلین قرآن کریم توسط اساتید قرآنی از جمله شاه‌میوه در رشته لحن، ستوده‌نیاز از استان اصفهان، قاسم آبادی از تهران و دهدشتی، کسمایی و ترکمن از اساتید استان قم صورت گرفت.

مرتلین آیین ترتیل خوانی حرم مطهر از بهترین مرتلین قرآن کریم کشور انتخاب شده اند و برخی از آنان در سال گذشته نیز در این آیین ترتیل خوانی حضور داشته اند و این ارزیابی با توجه به مهارت های آنان برای تعیین دفعات حضور در این برنامه صورت گرفته است.

گفتنی است، آیین ترتیل خوانی حرم مطهر بانوی کرامت پربیننده ترین آیین ترتیل خوانی کشور در ماه مبارک رمضان است که هر ساله از ساعت ۱۴:۴۵ از شبکه سه سیما منعکس می شود.

همچنین در ماه مبارک رمضان آیین ترتیل خوانی نوجوانان، جوانان و حافظان قرآن کریم نیز در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار خواهد شد که برای این آیین ها نیز برای جذب مرتلین نوجوان و جوان فراخوان زده شده است و پس از انتخاب مرتلین و ارزیابی حضوری، یک دوره آموزشی کوتاه مدت برگزار خواهد شد.