به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت الاسلام غفاری در گفت و گویی خبری از برگزاری مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر بانوی کرامت خبرداد و اظهار کرد: مراسم احیا در شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۲ آغاز خواهد شد.

وی گفت: یکشنبه ۲۰ فروردین ما مصادف با شب ۱۹ ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۲ دعای افتتاح با صدای حجت الاسلام والمسلمین ضیایی و از ساعت ۲۳ دعای جوشن کبیر با صدای عباس حیدر زاده قرائت خواهد شد و سپس از ساعت ۰۰:۳۰ سخنرانی و بر سر گذاشتن قرآن توسط حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی دنبال خواهد شد.

رئیس اداره مراسم و تبلیغات حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: سه شنبه شب مصادف با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و شهادت امیرالمؤمنین علیه السلام مناجات خوانی از ساعت ۲۲ با صدای حجت الاسلام والمسلمین ضیایی، قرائت دعای جوشن کبیر از ساعت ۲۳ با صدای سیدمهدی میرداماد و سخنرانی و بر سر گذاشتن قرآن از ساعت ۰۰:۳۰ توسط حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی دنبال می شود.

وی افزود: مراسم شب ۲۳ ماه مبارک رمضان نیز پنج شنبه شب از ساعت ۲۲ با قرائت دعای کمیل با صدای رضا ایزدی آغاز می شود و در ادامه از ساعت ۲۳ سیدعلی حسینی نژاد دعای جوشن کبیر را قرائت خواهد کرد و سخنرانی و احیا نیز از ساعت ۰۰:۳۰ توسط آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری دنبال خواهد شد.

غفاری اضافه کرد: مراسم شب‌های قدر در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار و صوت مراسم در تمامی صحن‌ها و رواق‌ها پخش خواهد شد و همچنین مراسم هر سه شب به صورت زنده از شبکه دو سیما، شبکه استانی قم، رادیو معارف، پرتال آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها و سایت‌های تکیه و هیأت آنلاین منعکس خواهد شد.