به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، سعید اسدی در گفت و گویی خبری با اشاره به فعال شدن دو چایخانه حضرتی در حرم مطهر بانوی کرامت، اظهار کرد: از آنجایی که در روزهای عادی به منظور سلامت زائران از استکان های شیشه ای برای توزیع چای حضرتی استفاده می شود شست و شوی این استکان ها یکی از دغدغه های خادمان و زائران بوده است.

وی با اشاره به تهیه دستگاه ظرف شویی تمام اتوماتیک ویژه چایخانه حضرتی صحن پیامبر اعظم صلوات الله علیه و آله گفت: این دستگاه با ظرفیت شست و شوی ۴ هزار استکان در ساعت به صورت کامل استکان ها را شست و شو و ضد عفونی می کند و در اختیار زائران قرار می دهد.

رئیس اداره خدمات اماکن حرم مطهر بانوی کرامت گفت: چایخانه های حضرتی حرم مطهر بانوی کرامت در دو صحن جواد الائمه علیه السلام و پیامبر اعظم(ص) واقع شده است و چایخانه‌های صحن جواد الائمه و صحن پیامبر اعظم(ص) در رمضان از زمان افطار تا دو ساعت بعد از افطار خدمت رسانی می کند.

وی با بیان اینکه چایخانه حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها دو سال پیش شروع به کار کرده است، ادامه داد: هر شب ۳۰ الی ۴۰ خادم در چایخانه های حرم مطهر خدمت رسانی دارند و این خدمت در بازخوردها مورد رضایت و استقبال زائران حرم مطهر بانوی کرامت قرار گرفته است.