به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، پنجاه و دومین جلسه کارگروه قرآنی و فرهنگی اعتاب مقدس ایران اسلامی، روز گذشته به میزبانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و با حضور نمایندگان اعتاب مقدس جمهوری اسلامی  ایران در سالن جلسات ساختمان کریمه برگزار شد.

معتز آقایی دبیر کارگروه قرآنی و فرهنگی اعتاب مقدس ایران اسلامی در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: این نشست با حضور نمایندگان آستان قدس رضوی، آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، حرم حضرت عبد العظیم حسنی(ع)، بعثه مقام معظم رهبری و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

وی گفت: در این نشست با توجه به اجرای موفق فاز اول و دوم طرح « من قرآن را دوست دارم» شامل آموزش روخوانی و روان خوانی قرآن کریم و آموزش تجوید نماز، ادامه روند اجرای این طرح در فاز سوم با عنوان آموزش مفاهیم عمومی قرآن کریم به اقشار مختلف مردم مورد بررسی قرار گرفت.

دبیر کارگروه قرآنی و فرهنگی اعتاب مقدس ایران اسلامی ادامه داد: برای اجرای فاز سوم طرح من قرآن را دوست دارم مفاهیم عمومی حزب اول قرآن کریم با تدریس گام به گام حجت الاسلام والمسلمین قرائتی آماده و بارگذاری شده و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت این طرح به نشانی quranlove.ir در کلاس های مجازی این دوره شرکت کنند.

وی افزود: دستور دوم این نشست در رابطه با هماهنگی برنامه های قرآنی دهه کرامت در اعتاب مقدس ایران بود که آستان قدس رضوی برنامه جامعی در این رابطه ارائه کرد.

آقایی ادامه داد: دستور سوم این نشست نیز ارائه برنامه های شب و روز رحلت حضرت عبد العظیم حسنی در ۱۵ شوال بود که مصوب شد زیارتنامه این حضرت در همه اعتاب مقدس قرائت شود و ویژه برنامه ای به مناسبت رحلت ایشان در اعتاب مقدس سراسر ایران برگزار شود.

گفتنی است نشست پنجاه و سوم کارگروه قرآنی و فرهنگی اعتاب مقدس ایران اسلامی نیز شنبه ۲۰ خردادماه به میزبانی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در تهران برگزار خواهد شد.