به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار مدیران کل غله استان های قم، اصفهان و مرکزی و مدیر کل شرکت بازرگانی دولتی ایران که روز گذشته در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد اظهار کرد: خداوند امور خود را با اسباب و وسایل انجام می دهد و اینطور نیست که دستی از غیب بیاید و کاری کند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه حضرت یوسف (ع) با جمع آوری و توزیع مناسب گندم، مردم را به سلامت از قحطی مصر عبور داد، افزود: سلامت هم در امور مادی و هم در امور معنوی زندگی مردم مهم است و استفاده از غذای ناسالم از نگاه دینی پسندیده نیست.

وی با بیان اینکه قوت غالب مردم نان است و حتما باید از سلامت برخوردار باشد، ابراز کرد: همانطور که در گذشته به تدریج سبوس از نان مردم حذف شد و ذائقه مردم عوض شد الان هم باید به خاطر سلامت مردم به تدریج سبوس را به نان اضافه کنید تا ذائقه مردم به تدریج عوض شود.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه باید بر کار خوب اصرار داشته باشید تا به نتیجه برسید، گفت: باید از ظرفیت رسانه و تریبون های دیگر برای تبیین نقش نان سالم در سلامت جامعه استفاده شود و با سند و مستدل برای مردم توضیح داده شود که استفاده از نان سبوسدار چه مزیت هایی دارد.

وی با بیان اینکه باید نانواها هم توجیه باشند و مبلّغ استفاده از نان سبوسدار باشند، گفت: ما منتظر یک حکومت جهانی هستیم و برای آن حکومت به یک جامعه سالم نیاز است بنابراین اگر منتظر واقعی هستیم باید نان سالم جامعه را تأمین کنیم، بپزیم و بخوریم.