به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۱۶ تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه‌های نیایش صبحگاهی، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، مراسم سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

شنبه مصادف با سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیایش صبحگاهی با سخنرانی حجت الاسلام سیدموسی موسوی، مراسم قبل از ظهر با سخنرانی حجت الاسلام رضوی همدانی و مداحی وحید خیابانی، مراسم بعد از نماز عصر با مداحی اسلام میرزایی، مراسم قبل از اذان مغرب با سخنرانی حجت الاسلام بنیادی و مداحی مجتبی خرسندی و مراسم شب با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاریان و مداحی عباس حیدرزاده برگزار می شود.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از یکشنبه تا سه شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه با شرح زیارت امین الله توسط حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ظهیری، پنجشنبه با سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا توسط حجت الاسلام حمیدرضا گودزی و جمعه صبح با سخنرانی حجت الاسلام محمدهادی هدایت و قرائت دعای ندبه توسط جعفری نزاد دنبال می شود.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام رضوی همدانی، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام پنجتنیان، چهارشنبه و پنجشنبه با سخنرانی حجت الاسلام اسماعیلی و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام علی اکبر بیگدلی برگزار می شود و هر روز بعد از نماز عصر نیز زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها قرائت می شود.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام باقری دوین، دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام امیرمحسن عرفان، سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدصادق کفیل، چهارشنبه در قالب روایتگری سیره شهدا با حضور عظیم ابراهیم پور، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام پورسیدآقایی و قرائت زیارت آل یاسین با صدای مهدی حیدری برگزار می شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها از یکشنبه تا سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاریان و از چهارشنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین ناصر رفیعی، مرتضی آقاتهرانی و حبیب الله فرحزاد برگزار می شود.

گفتنی است پنج شنبه شب دعای کمیل با صدای علی مهدوی نژاد و زیارت جامعه کبیره توسط حجت الاسلام والمسلمین ناصر شهیدی قرائت خواهد شد.