به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام محمدباقر مشکاتی در گفت و گویی خبری اظهار کرد: ۸۰ نفر از بانوان فعال اجتماعی اهل سنت از سراسر کشور از جمله استان های گلستان، هرمزگان، کردستان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی و برخی شهرهای دیگر از موزه فاطمی بازدید کردند.

وی افزود: این گروه به دعوت «مجمع تقریب مذاهب اسلامی» و به میزبانی موزه آستان مقدس فاطمی و امور فرهنگی خواهران ضمن زیارت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در جشن‌های روز دختر و دهه کرامت شرکت کردند.

رئیس موزه فاطمی ادامه داد: بانوان فعال اهل سنت در بازدید گروهی از موزه فاطمی با مقام و منزلت والای حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به عنوان بهترین دختر دنیا و بانوی تاثیرگذار در ایران و تمدن ساز در جهان اسلام آشنا شدند.

وی با بیان اینکه این گروه از بانوان اهل سنت به صورت رایگان از موزه فاطمی بازدید کردند، گفت: روایتگری گنجینه ها و  آثار موزه ای به گونه ای صورت گرفت که ضمن یادآوری درس ها و عبرت های تاریخ اسلام، با اهداف و دستاوردهای هجرت تاریخی و تمدن ساز کریمه اهل‌بیت(س) به ایران نیز آشنایی پیدا کنند.

مشکاتی با بیان اینکه چند بانوی شاعره، برخی از همسران و دختران علمای اهل سنت شرق و غرب کشور در میان این بانوان اهل سنت حضور داشتند، افزود: این بانوان در محفل ادبی و غبارروبی حرم مطهر بانوی کرامت که با همکاری امور فرهنگی بانوان حرم مطهر برگزار شد به شعرخوانی در وصف بانوی کرامت و مقام دختر پرداختند.