به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام والمسلمین مهدی احمدی معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت به همراه مدیران بخش های مختلف فرهنگی حرم مطهر و پرچم متبرک آستان مقدس بانوی کرامت به مناسبت دهه کرامت به دیدار آیت الله شب زنده دار رفتند.

آیت الله شب زنده دار در این دیدار با بیان اینکه باید قدر خدمت به خاندان اهل بیت(ع) را دانست اظهار کرد: ارتباط با انوار طیبه الهیه در مراتب مختلف دارای عظمتی است که با هیچ چیزی در عالم مادی قابل مقایسه و معاوضه نیست.

وی افزود: امام جواد علیه السلام در پاسخ به فردی که از ایشان نسبت به بهره شیعیان از خدمت به امام سؤال کرده بود نقل کردند که جدشان امام صادق علیه السلام به خادم اسب های ایشان که خواست از خدمتشان مرخص شود و جایش را به یکی از ثروتمندان خراسان بدهد فرمودند در روز قیامت پیامبر(ص) به نور خدا متمسک می شوند، امیرالمؤمنین(ع) به پیامبر(ص)، ما ائمه به امیرالمؤمنین و موالیان ما به ما متمسک می شوند و هر جایی که ما وارد شویم آنها نیز وارد خواهند شد.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه وقتی خادم اسب های امام این مقام را دارد کسی که خادم اهداف امام است ارزش بالایی خواهد داشت، اظهار کرد: شما خادمان فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت خادم اهداف ائمه علیهم السلام هستید و ارزش این خدمت شما با هیچ چیزی در این دنیا قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه تقدیر خداوند بر این بوده که خیراتی که بنا بود از آشکار شدن قبر حضرت زهرا سلام الله علیها نصیب بشریت شود از مزار حضرت معصومه سلام الله علیها به آنها برسد، گفت: مخفی بودن قبر حضرت زهرا سلام الله علیها یک تدبیر سیاسی حساب شده برای کسانی بود که می خواهند راه حق را بروند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین احمدی به تشریح فعالیت های فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت پرداخت و مدیران بخش های روابط عمومی و تبلیغات و مرکز آفرینشهای فرهنگی و هنری حرم مطهر بانوی کرامت گزارشی از فعالیت های خود ارائه کردند.